HTML

Függetlenség

2010/08/02

Többekben felmerült a kérdés, hogyan lehetek független jelölt? Magamat ismerve elég egyszerű a  válasz: úgy hogy hiszek a közös célokban. Különben meg nehezen. Manapság csak párt támogatással indulhatnak eséllyel a jelöltek. Most szembesülök azzal, hogy mi minden kell egy kampányhoz. Először is egy csapat. Emberek, akik nevüket adják, mellém állnak, a szabadidejüket áldozzák egy vélt siker érdekében. Aztán egy hely, ahol fogadni tudom az önkénteseket. Ezért az irodámat átmenetileg átalakítom kampány-központtá. A hétvégén pakoltam és takarítottam.

Kell szórólap, meg plakát és plakáthelyek. Apropó, a városban nincs szabad plakáthely. Aki tud szabad helyről, az jelezze! Aktivisták, akik kiviszik a szórólapokat és mecénások, akik anyagilag támogatják a kiadványokat, és nem szóltam még a fizetett hirdetésekről, és a megfizethetetlennek tűnő kisfilmről. Persze lehet évekkel előre spórolni, hátha egyszer mi, vagy a gyermekünk képviselő szeretne lenni, de valahogy nem ilyenre szoktunk gyűjteni. A fotós, tördelő szerkesztő, nyomdász, - akik esetemben személyes barátaim - a munkájukkal segítenek. De jó ha van a háznál egy stílus tanácsadó, vagy sminkes, mobiltelefon a választási időszakra és rengeteg idő a találkozókra, szöveggyártásra. Mind emellett szükséges egy elfogadó család, akik megelégszenek egy gyors ebéddel is.

Óriáskeréken. 2007 őszén Londonban jártam, ahol a magántőke bevonásával megvalósuló állami projekteket mutatták be nekük.

Mintha egy óriáskeréken ülnék, ki lelkesít, ki szomorít, van aki félt, más támogat. Bárhogy is alakuljon ez a két hónap, életem legemlékezetesebb pillanatai lesznek. A régi ismerősök színt vallanak, és teljesen új arcok is feltűnnek körülöttem. Így, a programírás kellős közepén ülve rájöttem, hogy kész csoda, ha valaki függetlenként eljut a választás estéjéig.

Többek érdeklődésére az elérhetőségemet megadom: Esztergomban a Jókai utca 8. első emeleti irodámban augusztus 16-tól  11 és 17 óra között várom az ajánlószelvényeket. Személyes találkozó kérését Buzálné Erzsébet fogadja augusztus 9-től hétköznapokon munkaidőben a +36 20 5285057 mobil számon, és nála lehet jelentkezni segítőnek is.

60 komment

mindhaul
süti beállítások módosítása