HTML

Harmadnapon

2010/10/07

Reggel nyolcra érkeztem a Polgármesteri Hivatal elé. Meglepetésemre fotóriporterek vártak. Szeretnék megörökíteni az első napomat mondták. Az előző nap kiválasztott iroda ajtaja zárva volt. Nem tudom mi lehet abban a szobában, mert ezt az irodát mindig kulcsra zárják. Így az előszobában, irathalmazok között egyeztettem a heti programomat. Utána a Polgármesteri Hivatal dolgozóinak mutatkoztam be, és köszönetet mondtam azoknak, akik a választás napján is dolgoztak.

Ebéd után az aradi vértanúkra emlékeztünk. A hagyományos városi váltófutás után kedves megemlékezést tartottunk a városközpontban. Első nyilvános beszédemben az összetartozást és őseink bátorságának példáját emeltem ki. Öröm volt látni a tiszta tekintetű fiatalokat. Értük dolgozunk. A városban érezhető a vasárnapi választás felfokozott hangulata. Még a nap is kisütött.

Megemlékezésen

A délután a sajtó munkatársaié volt. Először a párkányi rádió két riportere látogatott meg. Tudtam-e, hogy Párkányban is sokan szorítottak a győzelmemért? - kérdezték. Nem tudtam, de örülök ennek a hírnek. Végre szorosabb együttműködés lehet a két város között. A Duna Stratégia még pénzügyi forrásokat is biztosíthat erre. Náluk novemberben lesznek a helyhatósági választások. Távozásuk után egyfolytában interjút készítettek velem. Remélem, hogy a kezdeti nehézségeken túljutunk, és az érdemi munka időszaka következhet mihamarabb.

25 komment

mindhaul
süti beállítások módosítása