HTML

Első nap

2010/10/04

Egy örökre emlékezetes választási éjszaka után vagyunk. Akik kint voltak a téren tudják, hogy felemelő érzés volt együtt örülni a győzelemnek. Köszönöm mindenkinek, aki a változásra szavazott. Továbbá köszönöm segítőimnek, támogatóimnak a munkát és a felajánlásokat. Egyedülálló példa ez az összefogásra. Bár a helyi média (Hídlap, ETV) nem keresett meg, és alig tudósított róla, mégis számos országos hírportálon lehettünk tanúi az eseményeknek. A volt polgármester ugyan nem gratulált nekem, de egész nap csörgött a telefon, megtelt az elektronikus postám, sőt külföldről is kaptam üdvözlő sms-eket. Esztergom tegnap történelmet írt.

Felszálló jókívánság lufik

 

Az 1994. évi LXIV. törvény 1.§ (2) a) pontja úgy rendelkezik, hogy a polgármester foglalkoztatási jogviszonya a megválasztásával jön létre …  és a 2.§ (1) a) A polgármester e tisztsége megszűnik az új polgármester megválasztásával,

 

Tehát fogtam magam, és elmentem a Polgármesteri Hivatalba, ahol az egyik jegyzőt helyettesítő aljegyzővel találkoztam. A hivatal munkatársainak szakértelmére a jövőben messzemenően számítok. A közigazgatásban eltöltött 7 év alatt sok tapasztalatot gyűjtöttem, ezért bízom abban, hogy a lakosságot szolgáló hivatalt tudunk majd kialakítani. A folyosón a megválasztott FIDESZ-KDNP képviselők csoportját fedeztem fel. Remélem, hogy a plakátjukon hirdetett együtt-működésnek részükről nem lesz akadálya. Az első nyilvános képviselő testületi ülésre azonban még várnunk kell pár hetet. Addig az idevonatkozó jogszabályokat tanulmányozom, és amint lehet elfoglalom az irodámat.

Látogatás a Hivatalban

13 komment

mindhaul
süti beállítások módosítása